varför inte?

Har sjukt tråkigt, hela dagen har varit tråkig... Död. Telefonen har varit tyst, jag har varit trött och dagen har bara gått allmänt seg. Inte blir det bättre av att man upptäcker en del saker som gör att man blir otroligt besviken heller. MEN, that's life. För övrigt flyter allt på bra. Mkt jobb, mkt skola, mkt jogga, men snart så lönar det sig det vet jag. Har förövrigt varit mkt produktiv och skrivit en heeeel diktanalys idag, lyckades skriva mer än en sida som var max så det var ju bara att radera ut hälften haha, men jaja.

Ska försöka börja slänga in ett blogg inlägg lite då och då, vet att jag själv skulle behöva det.
Igår hände förresten något som var lite läskigt, en kille blev knivskuren i halsen medan jag jobbade! Inte blev saken bättre av att han hade hepatit eller, var ju inte direkt så att man ville hjälpa honom. Ingen fick gå ut från jobbet förrän man hade pratat med polisen... Men nog om det.

Imorgon väntar en skön dag, börjar 09.30 slutar 13.25, därefter solning med Erica.

Nej, nu räcker det för idag. Slänger in en otroligt "fin" bild på mig från i fredags. Fotograf: Louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback