jobbjobbjobb

Ska om cirka 50 minuter gå ut i detta OTROLIGT fina vädret. Mysigt, verkligen. Det är i alla fall no more school för veckan, men jag jobbar ju både idag och imorgon så ja det blir ju hyfsat mycket ändå, men börjar tolv imorgon så förhoppningsvis hinner jag med en joggingrunda innan jag börjar ocks. Om vädret tillåter det bill säga.

Imorgon är det fredag och jag hoppas på en kväll med tjejerna, om jag inte blir alltför trött, men det tvivilar jag på eftersom jag kommer få sova ut. Annars blir det ut på lördag istället. Hoppas att mamma vill följa med mig till stan på lördag också, var länge sedan jag var ute på en riktig shoppingrunda (a) Vet dock inte riktigt vad jag är ute efter...

Tråkigt inlägg iutan bilder, men jag orkar inte just nu.
Ha det bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback