måndag, 19 maj!

Ja nu var det ett jävla tag sen jag skrev, men fick lite lust att uppdatera.. har ingen aning om varför egentligen! Det är ju roligare än att plugga vilket jag egentligen borde göra.., menmen!
Kan ju berätta lite om helgen som var! Fredagen spenderades hos Pierre i Segeltorp vilket var chill som..? haha, torr jag är.. På lördag morgn var det tidig uppgång för mig eftersom Carola (alexs farmor) hade bokat tid för nagelförlängning åt mig, väldigt snällt! När jag var klar med det var det mest chill hos alexs farmor hela dagen = filmtittande och svullätande, hah! På söndagen så fixade Carola mitt hår.. Färgade, tog ur mina gamla extensions och satte i nya, blev i alla fall väldigt nöjd! Sen testade vi lite uppsättningar till balen också så det blir nog bra!

Idag var det chill iskolan, var nästan inga på spanskan och därefter var det bara filmtittande på svenskan. Sen var det ju no, so och idrott också! Kanske inte så kul, men dagen gick i alla fall snabbt. Fick tillbaka lite resultat idag också, alla rätt på mitt no prov och mvg på historian! Gissa om jag är glad över historian!!! Hehe, tycker det är okej att skryta lite eftersom det typ bara är två stycken som läser min blogg... Annars är jag inte så big fan av det..
men, nu måste jag återgå till skrivandet av min teknikrapport! Wish me good luck!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jonna

måste bara säga anna , att du var vackrast på balen. riktigt snyggt :)

2008-05-24 @ 18:19:00
Postat av: Anonym

Tack så mycket, kul att höra!! :)

2008-05-28 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback