torsdag

Hallå! Idag har jag som vanligt sovmorgon till halv elva, mycket skönt ska jag säga er. Hade dock kunnat sova ännu längre än vad jag gjorde märkte jag, eftersom bussen gicken kvart senare men aja.. Bussen går i alla fall om  25 minuter så jag chillar mest runt på internet och Alex spelar TV spel, tråkigt som fan. Efter skolan ska jag nog försöka få pappa att börja tapetsera mitt rum därnere så det blir färdigt snart, men får nog vänta med att köpa möbler tills mamma kommer hem. Nåja, ganska ointressant fakta det här.
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA VILKEN BALKLÄNNING SOM ÄR FINAST!!! haha nej men så viktigt är det kanske inte, men roligt att vet vad ni tycker..
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: lolls

skriv nångång då anus :)

2008-03-11 @ 21:11:54
Postat av: MEGAGNAGARN

FUCKYOU!!!!

2008-03-12 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback