Tisdag

Solig dag idag, mycket skönt. Blir sååå mycket piggare av det, framförallt på morgonen! Dagen idag spenderades först i *trumvirvel* SKOLAN! haha, nej men den var dålig.. Efter skolan åkte jag till skärholmen för att möta Emma och Louise fr lite shopping. För min del blev det ingenting alls, men ville spara lite efter som jag precis har beställt för dryga tusenlappen på forever21.com. Emma hittade i alla fall ett nagellack och palestinasjal (? rätta mig om jag har fel Emma)  och därefter drog jag mig hemåt. När jag kom hem lagades det middag - Pasta Carbonara, fast mitt recept så det är inte likt någon annans hah! Nu är Alex och tränar mina lillebror med flera i innebandy och när han kommer så ska v ner och träna lite (crosstrainern och cykel). Är glad att mitt sjuka beteende inte var så farligt, nu har det gått 4 dagar!!!
Btw, glöm inte att säga vilken balklänning som är finast!!!
Pussss

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: ja mycket mysig.. men fet :)Hur har din dag varit?

Postat av: Anonym

nummer 10 helt klart, den skulle passa dig perfekt på alla sätt.

2008-03-04 @ 21:43:47
Postat av: Sara

Tack för kommentaren :)
Nej, visst är det härligt att få shoppa lite nya kläder! I love it!

Ha det bra!

fin sida föresten :)

2008-03-05 @ 19:59:05
URL: http://saraleinonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback