Bara för att jag har tråkigt..

så kan jag väl uppdatera då, eftersom louise har tjatat så jävla mycket!
Kan ju summera vad som har hänt sen i fredags då, trots att det var mycket längre sen än så som jag skrev, men det får duga! I Fredags var jag fortfarande jävligt hängig och hade feber så jag var bara hemma och läste tidningar (läs: tittade på bilderna) med familjen plus alex som kom efter ett tag! I Lördags var jag hemma själv så jag och Alex började kvällen med att göra tacos och mysa lite. Efter ett tg kom louise och vi började kröka lite och så hemma bara. Efter ett tag blev vi festsugna så vi ringde runt lite och bestämde träff med Annie, Malin och Cissi och sedan drog vi runt lite och efter ett tag blev det fest, vilket alltid är roligt! ;) I Söndags kan jag inte minnas vad jag gjorde, men jag tror att det var plugg som gällde, precis som igår och idag. Även om jag inte pluggar särskilt mycket men ändå, har i alla fall nästan blivit klart med allt nu. Imorgon är det värdegrundsdag i skolan, får se om jag ska gå.. är fortfarande bajssjuk.
Har förresten bestämt mig för balklänning nu! nr 10 blev det, gjorde jag rätt val? Återstår att se.
Pusssss på er

Kommentarer
Postat av: louise

BRA DÄR ANNA :D

2008-03-18 @ 20:19:33
Postat av: Anonym

inte rätt val du bordde ta 5an den var skit snygg den kommer klä dig

2008-03-18 @ 20:53:07
Postat av: denize

rätt val tkr jag, den är jätte fin (:

2008-03-23 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback