Torsdag

Som vanligt går det några dagar mellan uppdateringarna menmen..
Denna vecka har väl varit hyfsat skön förutom att jag (igen) har dragit på mig en förkylning.., funderar iof ifall det kanske tom. är allergi? Vet inte riktigt vad jag skulle vara allergisk mot men ändå. Den här veckan har vi också haft nationellt prov i engelska, uppsatsskrivningen. Har redan fått veta vad jag fick på första delen och där var det bara ett fel så det var ju bra! Hoppas det gick lika bra på den här delen. Dock så gillade jag inte rubrikerna, men jag valde i alla fall att skriva om min iPod hahahaha, överdrevsom fan så det var skitroligt att läsa igenom den sen! Idag i skolan var det i alla fall temadag, helt okej men inte jätteroligt. Efter skolan drog jag, Erica och Louise till skärholmen (mitt andra hem hahaha!) och shoppade. Jag hittade i alla fall en supersöt ljusblå lång "kofta" och ett svart brottarlinne. Koftan var faktiskt nedsat från 699kr till 249kr, är mycket nöjd med den hihi! :D Och ni skulle bara veta hur mycket jag längtar tills vi har fixat därnere så jag kan få min nya garderob!!!!! Min svämmar över, plus att jag inte ser vad jag har för kläder... Hursomhelst så ska jag snart gå ner och basta (när Alex kommer, vilket är om ungefär 10 minuter) och innan dess kan man ju göra lite vad som helst - chilla helt enkelt!
Ha det bra pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback