torsdag

Hallå! Dålig uppdatering som vanligt, men det är bara att vänja sig! Denna torsdag har i alla fall varit väldigt skön! Började 10.30 och slutade 15.00 hade bara tre lektioner och ungefär 2 timmar rast, mycket skönt! ;) haha.
När jag kom hem väntade Alex på mig eftersom han redan hade slutat och jag drog med honom till godisbåten (vi gic faktikst dit!) för jag ville ha hubba bubba som Louise hade idag i skolan, men det fanns inte :(
Blev extra jordgubb istället, men det var ändå billigt så! När vi var klara där så gick vi till McDonalds och käkade, hehe..  tjockisar? ja! Därefter så tog vi bussen eftersom Alex skulle hem till sig och jag hem till mig så jag orkade inte gå själv. Sen jag kom hem har jag bara chillat (läs: varit extreeeemt uttråkad) och nyss tränade jag. 21 minuter körde jag faktiskt! hahahha verkligen duktigt.... 
Nu ska jag väl ta mig en dusch och sen tror jag att jag ska hem till Alex, vet inte säkert. Imorgon är det fredag vilket är sjuukt skönt! Det enda negativa är att vi får tillbaks våra SO uppsatser och min blev inte särskilt bra, är typ 100 på att jag får VG - SUG! Annars så har skolan inte varit jobbig men ändå, dock så står jag inför ett litet dilemma. Ska jag "dissa" älsklingen och dra ut med tjejerna, trots att jag ska vara borta hela helgen - eller ska jag göra tvärtom? Hmmm, nej det får bli en kompromiss! Går ut med tjejerna, sen får jag väl bara ta mig hem lite tidigare och sova med älski. Det behövs ändå eftersom jag ska upp så himla tidigt på lördag.
Ska nämligen till Köpenhamn. Nu kanske ni tycker det är lite konstigt att jag ska dit över helgen bara men det är nämligen så att min syster bor där och hennes barn (ja, jag är moster haha!) har fyllt år så vi ska åka dit och fira honom. Vi flyger ändå helt gratis eftersom pappa har jävligt mycket bonus poäng, så det är najs! 

Förresten tänkte att jag kunde visa min balklänning, hittade en bild på internet. Fast den är sjukt mycket finare i verkligheten, det är verkligen asstor skillnad men aja who cares?!

image51


Men aja nu är det dags för mig att duscha! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: louise

.. och så fick du MVG, din töööönt :D

2008-04-13 @ 01:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback