torsdag

Kom precis hem från skolan och datanörd som man är är ju datan det första stället man går till. Skoldagen har i alla fall varit äldigt chill och svenska nationella muntliga gick bra, tror jag i alla fall. Är just nu själv men om en stund kommer Alex, även om han åker igen direkt efter nästan haha. Imorgon är det fredag och det är jävligt najs! Får se vad som händer men det ser ju ut som fest på g i alla fall. Sen på lördag ska jag till skäris med mamma hihi. Vill ha ett par nya pumps, sen ett par fred perry eller tommy hilfiger tygskor som jag har sett, sen vill jag ha ett par loafers (typ) också. Okej, det här blev lite osammanhängande, men det är åtminstone ett inlägg så enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback