onsdag

Hallå! Börjar skolan om ungefär 50 minuter och är redan klar så har lite tid att chilla på :) Ska faktiskt åka moppe till skolan idag! Är sjukt ovan eftersom jag inte har kört på typ över ett halvår, innan igår kväll alltså :P Var också och köpte nya hjälmar igår eftersom man inte ska använda hjälmar man har krockat med.. Men det ska faktiskt bli skönt att åka moppe från alex i stället för buss! Fast måste nog komma över min trafikrädsla lite menmen..
Den här dagen är i alla fall ganska skön,kan bero att vi har två chill lektioner (tycker jag i alla fall, så käft ni andra! haha nej skoja) bild och musik. Jag är väl säkert den enda som tycker att musik är roligt hahahah. Efter skolan måste jag i alla fall göra labbrapporter, hatar det, men man¨får väl stå ut! Nåja.. måste dra nu!
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback