lördag

Hallååå! Gårdagen blev i alla fall lyckad, det började med förkrök hos Hogler och sedan vidare till fest hos Pierre, det var naaajs. Idag vaknade jag vi tio och gick upp och chillade ett tag bara. När mamma kom hem drog vi och tittade på balklänning, eftersom att den jag ville ha från internet ä rslut överallt. Hittade i alla fall en jättefin rosa klänning som var ganska lik den jag ville ha från början som jag och mamma beställde. Sedan drog vi till Skärholmen där det var 20% på jättemycket saker, kan ta kort på det jag köpte imorgon. Det som fick följa med hem var i alla fall två bas t-shirts, vilket det är väldigt tomt av i min garderob. En "bolero" med dragkedja som var marinblå och i lite satin liknande tyg fick även det följa med, samt det som jag är mest nöjd med, ett par blå/vit randig skor med träklack från belle shoes, fick de för bara 220 för hon i kassan räknade fel. Mamma köpte även hon en jävla massa skor, fem par och alla kostade 99kr, så sammanlagt för sex par skor blev det bara 715! Hur naaajs? Menmen, nu ska jag kila. Ikväll vet jag egentligen inte vad som händer, men jag tror bara jag är hemma. Det är skönt också faktiskt! PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback