ledig måndag

Hallå! Vaknade precis efter att ha sovit ut ordentligt. Väldigt skönt med ledig måndag idag. Även om jag känner att jag har en massa saker jag måste göra. Är väldigt stressad.., men det löser sig förhoppningsvis! Helgen har väl varit relativt lugn, gick bara ut i fredags. I lördags var det i och för sig tännkt att jag skulle gå ut, men mamma var tvungen att åka in till akuten så jag fick passa Anton. Igår var det ju skitskönt väder (idag med) så jag började dagen med att ligga ute på verandan och sola. Därefter åkte jag och Alex in till stan och strosae runt lite, gick till våran (alexs) favorit restaurant Chang woo, eller ngt sånt där :P Idag ska jag i alla fall åka in till um om ett tag, jävligt sugit men aja... Förresten så var jag och hämtade min balklänning i fredags också! Igår beställde jag skor :D Kan sätta in en bild på skorna också, inte för att någon är intresserad men ändå :D Men men, nu ska jag kila! PUSSSS


Kommentarer
Postat av: lollo

jag är intresserad :D hääähäää

2008-04-21 @ 17:54:07
Postat av: Anna

hahaha alltid :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback