Helg!

Så skönt att det äntligen är helg! Även om det är ganska mycket plugg och så (kommer troligen inte ens öppna böckerna, men ändå). Idag var det nationella i engelska, det gick okej i alla fall. Jag har itne så höga förväntningar, men ett vg blir det nog i alla fall. I så fall blir jag i och för sig missnöjd. well, time will tell. Nu ska jag och älsklingen gå och käka kebab, han bjuder så då slipper jag äta hemma vilket är bra eftersom jag får mer tid att fixa mig och så för ikväll då. Ska ut med tha girls och vi skulle tydligen till Hogler i trångsund först, vet ej om jag är så pigg på att åka runt i hela huddinge men aja.. Sen blir det nog fest. Aja, nu ska jag gå i alla fall. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

dom kommer ju och hämtar oss, latis!!

2008-04-04 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback